За роки своєї роботи виробникам BMW вдалося виділитися та стати одним з лідерів у автомобільній індустрії. Компанія створила серію автомобілів, які використовувалися у автоперегонах. Таким чином, вона зарекомендувала себе як надійний виробник машин для гоночного спорту. Команди, що використовували автомобілі моделі БМВ, змогли перемогти безліч разів.

Автомобілі компанії BMW регулярно беруть участь у перегонках на витривалість, наприклад, у Формулі Е. Це допомогло компанії не лише продемонструвати свої технології у сфері електромобілів, але й впровадити отриманий досвід та знання в серійні моделі. Сервіс Кайф Авто є відмінним постачальником автозапчастин з Польщі уже багато років. На сайті ви можете легко і просто замовити деталі, а менеджери залюбки допоможуть вам вибрати потрібне з широкого асортименту.

K4fKFc_O8p7xcbJ1GWNzQCgEBNeBeoLHMA9yul1jOSUYY3h4baWFfIM1HcvDIWjelUXL617rbeF1IBqpg4TpXPNYVpT_DFAVM-8Ju9xU3g49WmbvKvofZSPrV8k_dUpLM6RyD7UOwLxRy2zlrGiZYd8

Переваги для компанії від участі в автоперегонах

  • Дозволяє БМВ випробовувати та розробляти передові технології та інновації.
  • Участь у перегонах вимагає від автомобіля максимальної швидкості, керованості та надійності, тому БМВ продовжує вдосконалювати свої автомобілі, щоб досягти максимальної продуктивності.
  • Участь у автоперегонах дозволяє БМВ просувати свій бренд та зміцнювати свою репутацію як виробника спортивних автомобілів.
  • Перегони надають можливість тестувати автомобілі БМВ в екстремальних умовах та отримувати зворотний зв’язок від професійних гонщиків.
  • Досягнення у гоночному спорті можуть знайти своє відображення у повсякденних автомобілях БМВ, пропонуючи власникам більше продуктивності, безпеки та комфорту.

Успіхи автомобілів компанії в перегонах є не лише спортивним досягненням. Таким чином, компанія може розвивати нові технології та тестувати їх. У подальшому такі технології будуть застосовуватися у нових серійних моделях авто. Участь в автоперегонах допомагає компанії розвиватися в інженерних питаннях, підвищуючи продуктивність та створюючи більш вдосконалені автомобілі для продажу.

BMW почали використовувати перегони як можливість просування впізнаваності своїх автомобілів шляхом наочного демонстрування їхньої продуктивності. Крім того, компанія періодично взаємодіє з клієнтами за допомогою заходів, спрямованих на підтримку гонщиків та команд. В результаті вони створюють лояльність до свого бренду та тісно закріплюють свої позиції в автомобільній індустрії.