Одним з найпопулярніших в Україні месенджерів продовжує вивчати особливості поведінки своєї аудиторії. Viber за допомогою опитування, до якого вдалося залучити 18 тис. користувачів, зʼясував ставлення абонентів до вхідних дзвінків та аспектів анонімності.

Зручність комунікації

З настанням епохи месенджерів зʼявився новий дуже зручний інструмент – повідомлення. В Україні першим таким месенджером у 2010 році став саме Viber, причому новому на той час додатка знадобився певний час, щоб збільшити аудиторію. Згодом підприємці опанували його у якості маркетингового інструменту та почали використовувати для бізнесу. Так зʼявилися розсилки або ж тематичні групи та чати, що були присвячені, наприклад, українським онлайн казино, які зібрані на https://rcgroup.com.ua/. Деякі з них навіть нагороджували бонусами за відповідну підписку.

З користування безкоштовними повідомленнями стало настільки звичним, що потроху витіснило власне дзвінки, тож одним з головних предметів дослідження Viber було зʼясувати теперішнє ставлення користувачів до них. Так, наприклад, одним з висновків стала теза, що більша частина опитаних (а саме 57%) не заперечують тому, щоб вирішувати негайні питання за допомогою дзвінків, а ще 22% бажали б, щоб про цей дзвінок попередньо була домовленість. 

Робоче спілкування

Характерним виявився показник щодо тематики бесіди. Наприклад, якщо питання стосується роботи, то 65% віддають перевагу повідомленням, а тим більше якщо мова йде про опитування, рекламні акції чи пропозиції від компаній – таких 70%. Врешті решт, 80% опитаних вкотре зазначили, що до подібних маркетингових інструментів взагалі ставляться негативно.

Інша цікава статистика:

  • 53% користувачів Viber не беруть слухавку з незнайомих номерів, якщо не очікують на  дзвінок. Беруть – лише 19%;
  • Знайшлися навіть ті, хто не бере слухавку від незнайомців для підтвердження замовлення – таких 9%;
  • В неробочий час на дзвінки навіть зі знайомих номерів не відповідає 8% опитаних;
  • На дзвінки рідних та друзів завжди відповідає 77% абонентів.

Також зʼясувалося, що більш ніж половина українців вдавалися до блокування незнайомих номерів від початку 2024 року. 

Також організатори опитування поцікавились, чи бажають користувачі дізнаватися імʼя абонента, якщо той дзвонить з незнайомого номера. Відповідь в цілому була очевидною – таке бажання висловили аж 94% респондентів. Навряд чи це натякає на нові функції від Viber, адже у додатку і так реалізована подібна можливість – під час вхідного дзвінка можна побачити імʼя користувача Viber, якщо раніше ви комунікували за допомогою додатку.